PANIIK!


För ett tag sen var Ola här en helg. Han fick äran att slagga på vår luftmadrass (som sagt, vi har inte orkat köpa en säng efter flytten) medan jag lekte krympling och sov på vår minisoffa och gab i en sovsäck på golvet. När han for hem och vi tog tillbaka vår finfina skapelse från ÖoB undrade vi vad vi ens skulle med en säng till, det kändes som bekvämaste prylen någonsin.
Därför la vi det där med sängköp åt sidan ett tag till.

Nu har madrassjäveln börjat läcka. Man blåser upp den ordentligt på kvällen och tjoff, några timmar senare ligger man med svanskotan mot golvet.
Med andra ord: ÄÄÄÄ!
Vi har kollat på sängar man kan beställa men det tar ju sån jäkla tid att få hem dem. Om vi inte köper en direkt i affären, men då blir bristen på bil ett problem. Och att vi måste få vaktmästaren att öppna grindarna så man kommer in på gården. Och att Gab brukar komma hem från jobbet vid sju-tiden (Alltså ja, att jag skall lyckas släpa upp nåt större än ett marsvin till fjärde våningen känns inte sådär jättetroligt) 

Okej, det här är inte ett jätteproblem, men just nu när jag snart skall gå och lägga mig är det lite, liite irriterande.
Dessutom kände jag för att gnälla lite.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Beställ den som tar några veckor.. madrassen är ju så skön:p MWHAHHAHA.



SV: Åhh man tackar;) Ja du, det behövde jag verkligen! Hoppas att det hjälpte nurå.. hehe

2010-11-17 @ 15:46:56
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Heyli

jag fick sån där panik jag, för när vi hade satt fyra rader såg man på vattenpasset hur det började dra iväg, men det var faktiskt ingen större fara och det rättades till rätt fort. inte så svårt som man tror att kakla, bara man tar det lugnt :)



ja en bärbar dator är nästan ett måste, fattar inte hur jag klarade mig utan förut!

2010-11-20 @ 20:28:26
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

fy fasen, vad drygt! Jag och erik beställde säng från IKEA. Innan dess trängdes vi på 90 cm, men madrassen var i alla fall mjuk och skön ;D

2010-11-21 @ 20:30:52
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Neha

Jag är glad för min säng just nu..

2010-11-22 @ 20:36:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

SV: HAHA. Ja du.. jag tror mest din vän är lite lat med önskelistor :D .. min pojke är likadan, men jag har panik på oväntade saker så tvingade honom att önska sig något iaf.



Aww <3 Kikar i din med!

2010-12-13 @ 21:18:38
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha!
Vad roligt! :D

2012-06-25 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback