PROJECT OF THE WEEK


Jag hade hoppats på att ärmarna skulle bli bättre när jag fixat halsen, men nähäpp. Antingen har jag för lite muskler eller gäddhäng. Sååå jag har inte orkat göra ett skit de senaste dagarna, jag har blivit irriterad bara jag närmat mig symaskinen.

Nu är svackan över i alla fall, och jag skall ta tag i det där med att förstå mig på ärm-mönster. Jag hittade nämligen en massa blå velour som jag kan öva på, så det kommer antagligen att bli en hel hög med blå magtröjor här innan jag är nöjd, haha
Men det tar vi imorgon. Eller någon annan dag nästa vecka.

Jag har alltid velat göra en söt liten 50-talsinspirerad underkjol, och jag hittade lite tyll och en gardin från Myrorna i min tyghög som får bli just det. 

Så får ärmhelvetet vila en stund nu.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla! Ja, Erik tyckte det var asballt. Han började rabbla spel han hade därifrån.. ;P



Vad kul att du är så kreativ. Jag älskar att sy, men jag är för slarvig. Orkar aldrig nåla ordentligt så det blir veck lite här och där som jag struntar i att sprätta upp ;P



2010-10-24 @ 19:05:09
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: PussJorvas

Men det gör ju ingenting, är ju mode med magtröjor nu :D



SV: Åhh vad du är snäll<3.. det kan ju vara rätt sexigt, typ om man kisar lite :D

2010-10-24 @ 21:26:35
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback