TYLL

Det går rätt segt nu.
Jag försöker nåla ihop lite tyll just nu och jag gillar inte tyll. Det fastnar i allt, vill inte hållas på plats och är så jäkla svårt att nåla.

Men på lördag väntar bättre tider!
Då skall jag släpa mig till något som heter Runes Tyghus. Visserligen skall det mest vara möbeltyger där men ändå (det vore liksom inte helt fel med gardiner), det stod nåt om modevaror också.
Det låter inte om att det borde finnas nåt man kan kalla mode på ett ställe som heter Runes Tyghus.
...Fast iofs låter inte "mode" så modernt heller, så varför inte.

Nej, den där Rune är nog kalasbra.
Tyll-time!

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Åhh hoppas du hittar något fint :D



SV: Ja det var rätt läskigt :o För att då slapp hon få blod på kläderna...:P

2010-10-28 @ 23:01:33
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Neha

Det känns faktisk rätt befriande:D

2010-10-28 @ 23:07:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback