false pockets

Okej, nu har jag gjort allt jag kan göra innan blixtlåset till shortsen kommer hem (förhoppningsvis i slutet av veckan, go Stoff&Stil!), så jag i brist på annat har försökt mig på ett par fickor.
Jag trodde de skulle bli kalas efter att jag putsat till dem lite, men nähä.

Måste lära mig det där med att inte bli för ambitiös eller förvänta mig att det faktiskt skall bli som jag vill efter första försöket.
Sååå, nu funderar jag på att bara sy över ett par fickflikar istället. Men det låter lite slött.


Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Jag tyckte att det blev snyggt. Mer än snyggt. Sy mig ett par? (a)



sv, Tack :D Haha ääntligen! :D saknat dig jao.

Aww :) Vi har varit tillsammans i 7 månader nu, men känt varandra i snart 3 år :)

2011-04-11 @ 23:06:58
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Neha

Snyggt. Själv tycker jag såna där fickor är rätt krångliga

2011-04-24 @ 21:06:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback