YOU CAN DO IT!

Senaste veckan har varit skum.
Jag har påbörjat några frivolitetprojekt, sytt en halv klänning i jersey, skissat upp ett mönster till en annan klänning och kommit halvvägs på tre olika vänskapsband.

Av nån konstig anledning tappar jag lusten halvvägs just nu, och inget vill bli klart.
(Angående jerseyklänning är det inte så konstigt iofs, hade helt glömt hur drygt det kan vara att sy i stretch ibland)
Jag tror det är för att allt känns rätt oorganiserat just nu. Sååå, idag skall jag försöka städa upp sy-/sovrummet ordentligt och tvinga mig själv att ta tag i minst en sak för att se om det börjar flyta på sen igen.

Hoppashoppas! Det börjar liksom bli rätt långtråkigt att vara irriterad på sin hobby.

Kommentarer
Postat av: Liie

nu kanske jag har svarat på denna kommentar förut jag minns inte, har så himla dåligt minne :p så jag svarar i alla fall, vill tacka för din långa kommentar om min webshop! de är precis som du beskriver det som jag siktat på, så det känns bra att det ser bra ut och att det inte är krångligt :) man vet ju inte själv hur krångligt det egentligen är när man själv är så insatt i det och läst allt tusen gånger typ :p så det är bra att höra från andra hur det upplevs. tusen tack!! och budskapssmyckena vill jag aldrig sluta, det är som du säger, det är verkligen min grej :)

2011-04-30 @ 22:50:48
URL: http://liie.se
Postat av: PussJorvas

Du får låta det vila lite, så kommer lusten tillbaka tillslut!

2011-05-05 @ 21:20:02
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: angelina

ha en bra dag!

2011-07-22 @ 12:13:53
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback