BROWN DOILY

För nån dag sen gjorde jag klart den där duken jag började på förut. Den blev lite vind och knas på slutet men det var rätt svårt att inte bli för ivrig när jag märkte att det fungerade, mkay? (..Jestanes, jag blir ivrig av att knyta dukar. not cool Linda, NOT COOL!)


Det har inte varit sådär jättelätt att hitta vettiga gratismönster på nätet, så när jag hittat alla papperslappar jag skrivit typ "1-5-6+6-5-1" på (och lyckats lista ut vad det egentligen betyder) skall jag renskriva skiten och lägga upp det nånstans. Så har jag i alla fall försökt göra dagens frivolitetssamhälle till en lite bättre plats. Indeed!

Kommentarer
Postat av: Zorro

Damn straight!

2011-11-11 @ 22:45:42
Postat av: Neha

Grymt cool:D

2011-11-12 @ 22:31:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback