FOR YOU BLUE

Vilken awesome dag det varit hittills. Klockan är bara halv elva och jag har redan hunnit städa lägenheten (diverse soppåsar står visserligen fortfarande i hallen, men jaja, nu fokuserar vi på det positiva här!) och sy fållarna på den stickade skapelsen.

Jag började ju fixa ett mönster till projekt "överambitiös klänning" förut, och nu klickar jag runt på Stoff & Stils hemsida och försöker bestämma tyg.
Herregud vad myckt roligt jag hittat där. Och herregud vad jag inte ser fram emot när jag skall försöka sålla bort allt onödigt som hamnat i varukorgen.

Nå, det är ett senare problem. Nu skall jag fortsätta klicka runt bland tyger och lyssna på Beatles. Like!


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Tack:) Gröna granar behöver inte vara tråkiga. Allt beror på hur man klär den. Jag tycker ju att rött och guldigt pynt i en grön gran är sjukt snyggt. Men det kan också vara fint med en färgexplosion i olika nyanser:D

2011-11-23 @ 10:57:47
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack snälla!



Åh vad roligt! Önskar jag hade en fungerande symaskin och plats att sy. Så himla roligt.

2011-11-23 @ 22:09:01
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback