TATTINGPATTERN

Nu orkar jag inte klura mer på designen, så den får duga så länge. En header och nån ny bild dyker säkert upp senare när jag inte känner för att slå sönder datorn så fort jag klickar på "design"-fliken.

Jag la upp mitt frivolitetsmönster också (här!), i en underblogg jag skapade. Jaja, det är lite onödigt. Speciellt eftersom mitt mönster lär få det rätt ensamt där ett tag, men det skulle se så sjukt fult ut om jag började posta såna här.
...Iofs ser det väl rätt fult ut ändå, jag vägrar liksom röra stilmallen där tills vidare. Men i alla fall. 
Och jag har ingen aning om hur man skriver ett på svenska, så engelska it is!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Hihi, raring, inte slå datorn:P



2011-11-30 @ 15:20:26
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: Eller hur! Man tror lixom att "man kan direkt" men det är så sjukans svårt! haha ;)

2011-12-01 @ 19:39:49
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback