TRE BILDER, TRE SORGER.

Nu har jag skrivit klart mönstret, både på dator och i ett häfte. Indeed!

Nåja, i alla fall, i sann blogganda har jag försökt lära mig det här med självutlösaren på kameran, och njä.

När jag var klar med mönstret gav jag mig och min Nikon tre halvhjärtade försök att fånga den där lyckliga känslan som infinner sig när man nyss har skrivit klart ett helt livsverk.

Första bilden blev bara skum. Så skum att jag inte vågar lägga upp den här, och då är det illa.
Ni får tänka er uppspärrade ögon, lite rufsigt hår och en extremt obekväm vinkel på överkroppen.
Planen var alltså att se lite cool och avslappnad ut.
Stort fail på den, vi går vidare. 

Det här är den andra bilden:

Här ser jag lite mer sofistikerad ut om man jämför med den tidigare. Och mindre stel också (jajaja, jag sa ju att det var illa) Synd bara att jag vände häftet åt fel håll så man inte ser allt mitt hårda jobb och synd att det ser ut som att nallen Pelle får sig en smäll i nyllet.
Lesson learned: håll koll på bakgrund och rekvisita också.

Ja, sen hade jag alltså börjat tröttna på det här. Mest för att jag var väldigt hungrig, vilket resulterade i ett försök till en finurlig/busig/glad/fanvetjag-bild.

Den tredje:

Här försöker jag då helt otippat illustrera hunger.
...Alltså jag vet inte jag inte.
Och Pelle såg förresten ut så där redan innan andra bilden togs. Så försök inte skylla något på mig.


Kommentarer
Postat av: fantomen

först? :D

2011-11-16 @ 23:56:20
Postat av: Cathy's Clown (Anna igen)

Du är så söt. Ikväll ska jag komma ihåg att starta IRCen! :D

2011-11-17 @ 07:09:56
Postat av: NadjaK

HAHAHAHA! :D

Vad bra att mönstret är klart, tänker du lägga upp det i bloggen?

2011-11-17 @ 07:34:43
Postat av: iiiden med 3 i

sv: de gick toppen :D

kram

2011-11-17 @ 08:39:26
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Tack vad snällt sagt=) duktig du är på att sy. Öppna företag i framtiden kanske;)

2011-11-17 @ 10:20:39
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: Sandra

Hehe så härlig du är, gillar bilderna trots Pelles smäll i huvudet :P



Ikväll kommer "jag" upp som punkt på styrelsemötet & jag får veta om jag kommer bli befodrad till årsskiftet. det hade varit fantastiskt roligt i alla fall för det är verkligen början på min dröm. Så jag är lite nervös idag men det känns bra eftersom de frågat mig och inte tvärtom :)

2011-11-17 @ 12:18:14
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Hahahahaha! Så himla söt du är! Gillar sista bilden bäst. Något charmigt i den mordiska blicken hahaha.



Sv, Men pizza är ju godare :'( Haha, men ja det är väldit snällt :) Aw, tack ska du ha!

2011-11-17 @ 15:30:39
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Hur har du lärt dig att sticka så bra?:)

2011-11-17 @ 19:08:40
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback