WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS

Eftersom det har blivit rätt kul att blogga igen (knock on wood) vill jag göra om designen lite.
Jag kan ju inte riktigt det där, så förvänta er inte några underverk. Jag menar, enda gången jag har försökt mig på det tidigare (snyggot Anna brukar vanligtvis vara min personliga assistent när det kommer till sånt) slutade det med att jag blev förbannad och Gabriel tålmodigt redde upp all kod jag trasslat till.
För att lugna Gabs nerver lite har jag en ny taktik på gång. Den här gången skall jag rita upp hur jag vill ha det och kolla vad jag kan göra innan jag sätter igång, istället för att bara skriva in siffror och bokstäver överallt som en tvättbjörn med ticks.

Sen kanske det ändå slutar med att jag ynkligt ringer Anna och förklarar hur synd det är om mig, meeen jag skall ge det ett försök i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

visst är det bra med tålmodiga och duktiga vänner? :P Jag har turen att ha en kod-nisse till kille, han till & med pluggar till det haha.



Jag vet inte än men en liten fågel viskade att det hade gått bra och att är den enda de hade uppe som förslag :) Så jaaa, det känns v'l bra!

2011-11-18 @ 19:55:07
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej på dig!

Hoppas du haft en bra dag hittils och att du får en superbra fredagskväll! :D

KRAAAMAR

2011-11-18 @ 20:35:23
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Anna

2011-11-18 @ 20:52:22
Postat av: Sara - Pillrigt

Svar: åh, du har så rätt i det du skriver. När man pratar inför eller med människor man inte känner kan man ju lägga bort den där blyghetsstämpeln och visa framfötterna, eller gå in i en annan roll. Jag tycker det är svårt ibland när man är bland vänner att våga ta plats och säga det jag tycker, känns enklare att bara lyssna vissa gånger.

2011-11-19 @ 00:00:23
URL: http://pillrigt.blogspot.com/
Postat av: Patricia♡

Om du ska leka med din design kan du ju alltid göra kopior på den du har nu för blir det då fel kan du ju alltid klistra tillbaka den gamla:)



Sov gott!



Kram

2011-11-19 @ 01:16:53
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback