YAWN

Jag vaknade för ett tag sen och inte kunde somna om så jag har bosatt mig på vardagsrumsgolvet och försöker göra ett mönster till en klänning.
Smörpapper och skrynkligt bommullstyg får duga än så länge, Gab snarkar på i sovrummet och det är där jag förvarar alla livsviktiga prylar.
Om jag lyckas pussla ihop det här snyggt blir jag riktigt, riktigt glad. ...Okej, just nu ser det inte allt för lovande ut, men det skall nog ordna sig på något sätt. Så fort jag får koll på diverse tekniker (ja, det kan bli ett rätt långvarigt projekt med andra ord) jag försöker läsa om just nu.

Nå, nu fortsätta. Sov lugnt!


Kommentarer
Postat av: NadjaK

Oooh, spännande! ;)

2011-11-18 @ 13:50:10
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Ok vad kul! Jag lovar att hålla er uppdaterade. När jag åker till Kina i december kommer det bli mycket uppdaterande angående det. Trevlig helg på dig.=)

2011-11-18 @ 17:01:02
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: MyzaaN

ska bli spännande att se ;D

2011-11-18 @ 17:04:06
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Patricia♡

Haha, aa, tror dock inte att det blev så många bra bilder. Den inbyggda blixten är ingen höjdare och jag äger ingen extra blixt ännu och sedan borde jag allt haft med mig stativet. Tufft att hålla kameran still med lååååång slutartid:P haha:D Men vi ska se om det kommer upp någon mer bild senare;) Kika in:)



Stor kram

2011-11-19 @ 13:28:40
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback