HOT AS SUN

 
Alltså den här veckan har inte varit så jättebra hittills.
Först dog min dator. När den blev kontaktbar igen (efter att ha installerat om Windows och fått en ny hårddisk) började minneskortet till kameran bråka.
..Jaha.
 
Annars är det Malmöfestival just nu, och även om man inte är i stan så märker man av den rätt bra. Folk spelar musik överallt och på kvällarna dyker det upp nån raket här och var på himlen. 
Like!
Sjukt varm är det också. Men det tänker jag inte klaga på, för jag vet att jag kommer att gnälla om hur kallt det är sen i vinter.
Jag sparar på den kan man säga.
 
 
Återkommer när jag kommit på nåt vettigt att skriva. Eller fixat minnseskortet.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback