THE RICHEST MAN IN WALNUT GROVE

 
Det bästa med att renovera (förutom att det blir fint och blablabla): lyft på en planka och vips så är du plötsligt rik!
 
Eller nåja.
 
Men ändå.
Jag föreslog att vi skulle lägga ett mynt under vårt nya golv, för att glädja nästa person som får för sig att slita ut allt ur hallen. Gab tittade lite trött på mig.
Jag antar att vi helt enkelt har olika nöjen i livet.
(Var inte orolig framtida ägare av vår lya, jag skall nog lyckas smyga dit ett när han tittar bort)

Kommentarer
Postat av: Ellet

Det bästa som finns är ju att hitta rester av gammalt i hus! Som att riva bort tapeter och hitta assnygga 80talstapeter i orange och brunt under. Tänka sig vem som satt upp dom och hur resten av huset såg ut. Hitta en gammal tidningssida som stoppning under en list. Läsa lite vad de skrev den dagen. Magi.

2012-08-13 @ 18:46:12
URL: http://rostmackan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback