THE TURTLES - HAPPY TOGETHER

 
Som sagt, det är inte så mycket aktivitet vid symaskinen nu (och det verkar som att det kan ta ett tag, Gab är sjuk och det händer inte så mycket i hallen just nu), vilket betyder att jag knyter knutar istället, och igår fick min lilla 3D-skölpadda en kompis!
En väldigt liten sytrådskompis.
 
Han fick lite konstiga proportioner så jag funderar på att knyta ett lite större huvud till honom. Jag hade hellre gjort mindre ben, men det är så sjukt segt att försöka dra ihop för små ringar när man använder tråd och jag kommer att bli lite lätt galen om jag ens försöker.
 
Bff!
Huvudet hamnade lite på sniskan när jag knöt ihop honom, så han är lite vindögd. Men rätt söt ändå.
Och rätt liten också. Här poserandes bredvid Carl XVI Gustaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback