MJEP

Igår hade jag migrän.
Det är rätt konstigt egentligen, att det är den där jäkla light migränen som är värst för mitt humör.
Kanske för att det man väntar på att det skall bryta ut helt, men det gör det ju aldrig.
Eller så är det känslan av att någon står och petar en i tinningarna hela tiden som gör att man vill smälla till någon. De gångerna man tror att man är döende gör det liksom så jäkla ont att man inte kan bli irriterarad.

Nåja.
Sen kom Gab hem med mat, cola och chips, och allt kändes lite bättre.
Jag har fått en lapp från DHL om ett paket också, awesome!

Och eftersom jag missade igår: GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
"Too late Linda. Too little too late."

...Men ändå!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas att du mår bra idag!



Du har sådana mysiga inlägg på din blogg, keep the good work up!:)

2012-02-15 @ 13:20:26
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback