BLAHA


Åhärö. Vad jag börjar bli trött på vädret nu.
Det är okej att jag fryser lite om fingrarna när jag går ut. Men det är inte okej att jag ser ut som en väldigt fluffig pudel när jag borstat håret. Eller att det lägger sig på kinderna som ett jäkligt irriterande skägg. Gah!

Nåja, nu var det ju inte det som var grejen.
Jag tog ju ut ett mönster igår, och eftersom mitt paket kommer att anlända om ungefär en vecka (jag fick mitt mail igår, tack!) och jag börjar bli lite rastlös funderar jag på att klippa lite i tyget som blev över när jag gjorde sovrumsgardinerna.

Kan man sy en klänning av sånt? Eller blir det konstigt?
Jag har inte så mycket användning av det ändå, så det är ju skitsamma, jag är nog mest nervös över att ni skall börja kalla mig Gardinda eller nåt sånt. 


Borde det ju vara en viss risk för ändå, så jäkla mycket gardiner det varit på senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: fylliga läppar tycker jag! Mina är så ojämna tycker jag!

2012-02-09 @ 18:14:03
URL: http://lovice.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så mycket. Javisst är han vacker :)

Roligt att ni har chansen att smaka på det han försöker odla & att han lyckas.

2012-02-09 @ 18:26:59
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Neha

Absolut det tycker jag du kan. Jag gjorde hela min kollektion i gardintyg.



Ja, efter man gjort en ring är jag helt lost i hur man gör.

2012-02-09 @ 19:48:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback