ACT NATURALLY

Jag har varit vaken i ungefär fem timmar nu. Det bara inte alls känns så.

Och eftersom jag någonstans på vägen insåg att det här skulle bli en sån där dag då jag är ovanligt dålig på att formulera meningar så hade jag en skitbra plan igår.
Knäppa ungefär en miljon bilder och lägga upp några här med lite snitsiga bildtexter under.
Det hade säkert hade fungerat jättebra. Om jag bara tänkt på att min sambo hatar att vara med på bild.
Eller tja, "med på bild" är väl en underdrift. Man skall helt enkelt undvika att ta fram en kamera när han råkar vara hemma, så kan man säga.

Så det här är ungefär vad jag lyckades fixa, innan stämningen blev för obekväm:



Och med det kan vi väl konstatera att om jag skulle få för mig att bli mingelfotograf vore det en jäkligt dålig idé att försöka öva hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback