I DON'T WANT TO SPOIL THE PARTY

Igår skulle vi ha gjort något (läs: förfestat lite här, tagit bussen till stan, blivit nekade att komma in på krogen, tagit bussen hem igen) med Johan, men eftersom han inte var helt på så sket vi också i det.

Med andra ord har det inte blivit så jättemycket party den här helgen. Om inte att förbanna sig över facebooks buggade tetris och hålla koll på valet i USA via Per Bjurman räknas.
Det gör det inte va?  
Nä, tänkte väl det.

Den här morgonen har möjligen varit ännu mindre party. Grannungarna väckte mig för några timmar sen genom att spela trummor, gissningsvis på kastruller i deras badkar.
Såå, nu väntar jag på tvättiden som börjar klockan två.
Som sagt, not so party.

Helt illa är det i och för sig inte, då kan jag äntligen tvätta mina tyger och börja sy gardnier.
Inte för att jag riktigt fattat poängen med det ännu. Visst, om jag inte tvättar tyget innan jag syr i det kommer gardinerna att krympa om jag får för mig att de blivit för smutsiga nångång, men ärligt talat, hur troligt låter det?

(Jisses, att jag ens tänker på sånt måste väl vara ett bevis på att jag blivit vuxen va?)


Just nu: omotiverat mustaschparty utan gardiner.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har aldrig ens tänkt tanken på att tvätta gardiner, så du måste ju vara äldre än mig iaf.. Jag har inte ens sytt upp mina.. ;)

2012-01-23 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback