NOMNOMNOM

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.
Det är antagligen Lorissas ambitiösa ekologiska vegetariska middagsplaneringlistor som har inspirerat mig, men det kan ju också bero på byxorna jag har haft på mig två dagar i rad nu.

Igår lagade jag liksom köttfärsbiffar och potatis, och idag har jag slängt in lite falukorv och pommes frites i ugnen.
Och ja, jag vet vad ni tänker.
"Asså jag vet inte jag, men det låter väl ändå inte så vegetariskt?"
Chillaxa lite ni nu, en sak i taget. Vi måste liksom börja någonstans.
Jag lagar mat ungefär tre gånger om året. Och aldrig två dagar efter varann. Det här är stort!
"Asså jag vet inte jag men att lägga korvbitar i ugnen klassas väl inte som att laga mat?"
...som sagt, STORT!


Eftersom jag fattade att jag inte skulle tänka på att ta bild när maten var klar får ni en från innan det åkte in i ugnen istället.
Lite surt att jag inte tänkte på att plåta igår. Det här känns liksom inte lika imponerande.


Kolla! Dukat bord! Vi åt som vuxna människor, inte framför varsin dator!


Och jag gjorde till och med ett försök till någon form av sallad, häpp!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

DUKTIGA! Snart kanske du tycker att det är svinroligt att laga mat. Jag minns inte när min ovilja till matlagning försvann, men det är som magi!



Tack för den fina raden och länken också <3

2012-01-31 @ 21:59:36
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: emma

sv. alltså. du vet hur man använder en rockring iaf? men denna, som är en träningsrockring, väger mer än en sån där från en leksaksaffär. finns olika vikter, men den jag tog tror jag väger 1,2 kg. det den gör är att när man använder den så tränar man så gott som hela kroppen! :) ska tydligen inte behövas mycket de första gångerna för att man ska få massa träninsvärk. tror den tränar mage, rygg och höfter mest. men även ben och rumpa! :)

2012-02-01 @ 08:15:24
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback