BELIBER <3<3<333<33<3

Jo, förresten.
Problemet med att hitta roligare tyg än gardiner i helgen var inte bara flocken av östrogenstinna varelser som trampade ner allt och alla i deras väg (I'm telling ya, de kan känna doften av reatyger på mils avstånd), det var liksom omöjligt att hitta ett tyg som matchar något av de Gjestal Maxi jag har i min ägo.

Jag tror det kommer att lösa sig nu i alla fall.
Igår hittade jag nämligen tyg.se! (nej, jag fattar inte heller hur jag missat det tidigare, google is not my friend) 

Och eftersom Gab gnällt/påpekat/pushat för att vi borde fara någonstans snart föreslog jag deras lagerförsäljning.

Resultat av gårdagens sms-konversation:
L: kommer du med till Hamburg?
G: Hm. Ok :) Titta på Justin Bieber?
L: hur visste du? :O
...Och det var nog ungefär där hans underläpp började darra och paniken spred sig.

Även om han lugnade ner sig lite när jag avslöjade att det alltså inte var Justin jag ville se så verkade han inte helt på ändå.
Och jag trodde seriöst det vore lätt att få med honom dit, tidigare har jag nojsat om Gittes i Rinkaby, och det har han nästan gått med på.
Rinkaby liksom, kom igen.

Nåja, beställa på nätet får duga.

På tal om garn haffade jag två till igår. Det fanns det bara några få nystan kvar, dags att hitta ett annat märke mao.


Jaja, jag var tvungen att provknyta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback