BACK IN THE USSR

Jo, ni vet, jag var ju lite förbannad på att jag inte kunde fixa axelbanden förut. Och jag tror jag nämnde nånstans att det var ett av de lite mildare problem jag räknat med.
Jag har ju också nämnt att jag skall försöka krångla in lite frivolite på ryggen.
Det är alltså där det kommer att gå åt helvete.

För att försöka förklara för er vad jag menar:

Den bruna tygremsan visar alltså var frivolitetsbiten skall in.
Alla med?
Nähä.

Det är lugnt, just in case förtydligade jag bilden lite i paint:
Den snygga frivolitetsillustration visar alltså var frivolitetsbiten skall in.


Såååå medan jag väntar på mina nya, fina tyger skall jag försöka pussla ihop ett frivolitetsmönster.

Det kan nog bli jättebra eller jättedåligt det här hörrni.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Jag sitter här och är facinerad. Så tror det kommer bli jävligt bra faktiskt :)



Sv, Tack så mycket :D Haha, var du på en rolig nyårsfest alltså? :D

2012-01-19 @ 20:40:41
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag tror att det blir superbra!! Och du, min klänning är långt ifrån välsydd, det är bara ämnat för maskerad. Jag sydde i princip en t-shirt och satte fast tyg i den för att få dit kjolen. Inget mästerverk, men produktivt i alla fall ^^

2012-01-21 @ 14:10:05
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback