FOR YOU BLUE

 
Jag använt samma blå markeringspenna hur länge som helst nu och jag vet ju att det går bort med bara lite vatten, men ändå blir jag lika nervig varje gång ett plagg nästan är klart och det är en massa blåa streck överallt.

Fatta frustrationen om det en dag bestämde sig för att inte gå bort liksom.
 
Herregudars, jag kommer aldrig att palla sy avancerade balkänningar.
 
Hur som helst, lite på linningen till och en knapp så är det klart sen!
Det går fortfande lite segt, jag måste ta pauser ibland och göra nåt annat. För jag är helt säker på att blixtlåset fortfarande skrattar åt mig, och det hjälper inte riktigt att skrika "STFU, NU SITTER DU DÄR DU SITTER!!!11" till det.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

shit vad kreativ du är! Hoppas vi får se slutresultatet och att de blåa strecken aldrig bestämmer sig för att sitta fast ;)

2012-07-08 @ 23:15:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback