MOON OF GOLD IN THE SKY

 
Det är typ tusen saker som borde göras innan vi sticker till Åland (boka resa kunde ju till exempel vara en bra början), och jag har försökt stå emot frestelsen att börja på nåt nytt sy-projekt innan vi är tillbaka i Malmö.
Och det har ju faktiskt gått rätt bra.
Tills idag.
Jag började fundera på hur man syr ett linne eller en klänning utan synliga sömmar vid axlar och halslinningen, så efter lite googlande plockade jag fram tyg och började klippa.
 
Guld och glitter blir det. Not my cup of tea, men tyget var billigt och jag är inte helt övertygad om att det färdiga restultatet någonsin kommer att användas ändå.
 
 
Men ett linne borde ju gå rätt snabbt att sy, till och med för mig.
Aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback