A HARD DAY'S NIGHT


Fan vad lätt det är att fastna i saker och fan vad svårt det är att gå och lägga sig då.
Just nu sitter jag med det überhäftiga, superflashiga programmet MS paint framför mig och försöker skapa en header. Jag tänkte att jag skulle få med allt jag tycker om (förutom Gabriel, med tanke på hans förhållande till kameror tror jag inte att det inte vore nån hit att försöka pixla av honom heller) och nu har jag skissat upp det mesta.
Inte helt knasigt nog finns Beatles med på ett litet hörn.
Och två tankar angående omslaget till A Hard Day's Night nu då:
1: Om Lennon inte ville att han ska se ut som svampbob fyrkant när jag ritar av honom borde han kanske ha klippt sig innan de tog bilderna.
2: Alltså Ringos gigantiska utbud på poser. Vart tog de vägen?


Men jag gillar er ändå!

Voine voine, det här kan ta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja det har du faktiskt rätt i.

2012-05-04 @ 08:54:01
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Signerat Johanna

HAHA älskar ditt sätt att skriva. I smiled! Spännade att se slutresultatet sen :)



Sv, Klart en tavla från phyllis holly duger! Är ju tanken bakom som räknas ;)

2012-05-04 @ 15:03:22
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback