DE BASTARDS


Bara lite av linningen och en knapp kvar nu, sen är shortsen klara. Awesome! 

Det var onödigt mycket strul med blixtlåset förresten. Inte med att få det snyggt, utan att överhuvudtaget förstå hur det var tänkt att det skulle hamna på rätt. Jag som använde ett gratismönster från Burdastyle som grund bara för att slippa sånt krångel.  
Det kan ju vara för att jag är ovan att läsa engelska texter.
Eller så handlar det om  att jag inte har nån koll på mönster.

"Pin the underlap from the inside to the seam allowance of the left slit edge, so that the de-baste line lies om the zipper band and the wrap line lies 3 cm from the front middle"


Jag förstår ju vad det står där.
Det bara inte betyder nånting i min värld.


Käh?


Kommentarer
Postat av: Luxxie

Haha, fattar ingenting. Hoppas det löser sig med blixtlåset. Vilken underbar bild! Hahaha!

2012-05-27 @ 17:43:58
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Lorissa Lovebomb

hahahaha, det skulle lika gärna kunna vara kinesiska :P

2012-05-27 @ 21:10:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback