FUCK HVOR ER DET FEDT


Okej, idag är det alltså kvartsfinalerna som gäller för mig. 
Slovakien gick ju vidare när det mötte Kanada (jei!) och Norge åkte ut mot Ryssland (nooo!).
Och så långt kändes ändå allt rätt lugnt.
Men sen.
Herregudars, mina nerver i matchen mellan Finland och USA. DON'T DO THIS TO ME! Jag var så säkert på att det var kört för lejonen tills de gjorde 3-2 med åtta sekunder kvar.  

Gab tog en finfin bild som illustrerar hur jag satt under ungefär hela matchen:


Jahapp, Sverige mot Tjeckien kvar nu då. Det här kan bli bra.
BBL!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Att du är en sådan hockeyfantast :D

2012-05-17 @ 21:22:57
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Annika

Vilken fin hårfärg du har. Men sådär mörkt hår har väl inte du naturligt? Kram.

2012-05-17 @ 22:17:52
Postat av: Linda

Hörrö syster, det är nog kameran som luras lite. Det har inte hänt något med det sen senast du såg mig, förutom att jag kan lägga upp det själv nu då :)

2012-05-23 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback