GNÄLLGNÄLLGNÄLL

Jag stör mig på att jag inte tycker det är lika roligt att blogga nu som innan jag hamnade på sjukhus. Och det känns som att det inte riktigt går att få tillbaka just nu heller, vilket är synd, för jag saknar det. 
Eller ja, egentligen är det väl inte just att vilja blogga som jag saknar, snarare att vilja göra något produktivt över huvudtaget.
Det kanske är meningen att man ska ha svårt att fokusera på något när huden stramar och hallen fortfarande ser exakt ut som den gjorde när ambulansen kom. Men ändååå.

Nåja. Vi har i alla fall kommit en bit på vägen angående försäkringen, och igår kollade vi på några alternativ till golv. Och i slutet av Maj skall jag till Linköping igen, förhoppningsvis prata om ärrbehadling. Vilket nog blir awesome.
Lite tålamod bara, sen hoppas jag att tankarna börjar återgår till det normala.


Det blir nog kalas av det här med skall ni se!

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Usch, förstår att det är svårt att vilja göra något när du har det som du har det. Hoppas det blir bättre snart så du vill göra saker du vill göra, eller hur man ska säga :)



sv; Jo, jag har hittat sidan, den är fantastisk har suttit och grottat ner mig i mönster och har inte bestämt än vilket jag ska testa, haha.

2012-05-03 @ 09:25:01
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Ellet

Uh. Fick du något slängt in genom brevlådan? Hoppas du får tillbaka bloggandan igen, det kan ju ta ett tag!

2012-05-04 @ 20:04:41
URL: http://rostmackan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback