THAT MESSAGE HOME


Eftersom det ändå är regnigt och grått ute idag tänkte jag passa på att uppdatera er lite om hur det rullar på med läkningen. Eller ja, inte rullar på kanske. För det har knappt hänt något, i alla fall inte till det bättre.

Handskarna jag använde har blivit helt slappa, och i förrgår fick jag äntligen nya hemkickade till mig. Huden på handen har hunnit höja sig en bit, och det suger lite, men det är i alla fall inte några stora höjningar. Det ser typ ut som att jag har pyttesmå celluliter på handryggen. Nu har jag ju bara hunnit använda de nya, tighta handskarna i några dagar, men jag inbillar mig att höjningen faktiskt har slutat nu.

Det enda som egentligen har blivit bättre är färgen på handflatan. Den ändrar visserligen lite beroende på temperatur och hur mycket jag rör på den, men överlag är det nog lite mindre rött nu. Transplantatbiten under handen syns i alla fall mycket tydligare nu.

Japp, det var nog det.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Snart kommer det vara helt bra säg! :)



Och jo men så är det, tror jag. Bebisar/barn är experter på att känna av känslor hos andra, om man är arg/ledsen/etc. Så är man rädd så känner de att de inte är trygga ^^



Eller känner avsky... ;-) Höhö!

2012-05-11 @ 11:43:19
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Signerat Johanna

Men tids nog kommer du vara som ny med babylena händer! :)

2012-05-16 @ 01:38:04
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback