"THE BEST CHOISE TOBACCO"


Okej, dagens match var väl inte sådär världans feel good dåråva.
Jag har haft lite svårt att förstå mig på USA hittills, och det blev liksom inte bättre nu. De möter Kanada - och kan spela! Möter Kazakstan - och nähä. Finland - ...wtf? typ.

Nåja, medan jag aktivt jobbade på att både titta och inte titta på matchen försökte jag plåta Gabs senaste odlingsprojekt:


Rädisor! Just nu bor de i en juicetetra.


Pluttiga och söta indeed!

Tidigare idag var vi überseriösa och gick till Emmaus för att skaffa en lampa till dem. Eller ja, Gab var den seriösa, jag följde mest efter bara. Där hittade vi en trätavla som vi tänker ha i köket också:  


Nu har vi typ fem andra tavlor i en garderob eftersom vi är så jäkla lata och inte orkat hänga upp dem ännu, så det finns ju en viss risk för att den här bara kommer att ligga nånstans i några år nu. Men ändå. Vi försöker ju i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Ola

Cool tavla, bästa tobaks-reklamen jag sett iaf :)

2012-05-14 @ 18:53:54
Postat av: Signerat Johanna

Missade matchen :( var på gymmet. Missade matchen ikväll igen. Kollade du? Hur gick det för tre kronor?



Söta små blad som sticker upp :) Hoppas odlandet fortsätter att gå bra!



Sv, Jag ska vara ärlig: Jag gillar inte att äta frukost. Men jag gör det ändå, för min mage tycker inte om mig annars :(

2012-05-16 @ 01:34:11
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/
Postat av: Signerat Johanna

Fast du kanske prata fotboll :C

2012-05-16 @ 01:35:31
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/
Postat av: Signerat Johanna

Sv angående lypsylshoppandet: Haha, ja det är småsakerna som gör helheten :D

2012-05-16 @ 02:14:59
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback