BABY'S IN BLACK


Idag sydde jag på linningen på shortsen. Bara en knapp, bälteshällorna (alltså heter det faktiskt så?) och fästa lite trådar kvar nu, kalas!
Eller okej, inte sådär jättemycket kalas när jag tänker på hur det gick senast jag försökte sy knapphål, men jag hoppas det går lite smidigare den här gången. 
Synd bara att jag inte hittade nån vettig knapp hemma, bara miniknappar. Så beroende på hur bra det går att sy knapphålen får det antingen bli två eller se konstigt ut. Mkay?

Och jag börjar redan bli sugen på att sy ett par till. Fast med fickor och foder.




Tyget är inte riktigt så där glansigt förresten, lampan och kameran ville bara inte riktigt umgås idag. 

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Oj vad snygga! Du är ju riktigt duktig på att sy, de ser riktigt proffsiga ut.



sv; Tack! Vad kul att du såg att det var hon.



Ja, alla får vara med på torsdagstemat, det är bara att lämna sin länk till sin bild på torsdagen så länkar dom en i en lista med alla som har ritat. Tycker absolut du ska hänga på! Jag tycker iallafall att det blir som du säger att det är lite lättare att komma igång när man har ett givet tema.



Haha, ja, jag tror jag har 8 projekt som jag har påbörjat och säkert 10 till i huvudet. Både kul för man kan byta så fort man tröttnar lite så blir inget tråkigt, men lite jobbigt när ingenting blir klart. Jag får ta mig i kragen nu och göra klart saker tror jag.

2012-05-31 @ 12:02:17
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Neha

Snyggt:D

Jag kallar det bara hällor för jag tror de heter såå..:P

2012-05-31 @ 18:28:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygga!

Jag vet inte än när det blir, men förhoppningsvis snart :D

2012-06-25 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback