AND WRAP IT UP IN A SAILOR'S KNOT

 
Idag har jag börjat på några små frivolitetsmönster.
Av nån underlig anledning glömmer jag alltid hur svårt det är att knyta kedjor och ringar i rätt storlekar när man försöker göra figurer, men kul är det.
Eller kul. En rätt trevlig grej att pysssla med när man kollar på tv i alla fall. Och så gillar jag att man inte alls vet hur resultatet blir innan man har petat ihop alla delar.
Spänning på hög nivå liksom!
 
 
Så här långt har jag kommit hittills:
Första försöket till uggla (eh, ja.), groda (och fluga), fisk med dubbla picoter och kanin.
 
Ugglan och grodan kändes som skitbra idéer först, nu känner jag mig inte lika övertygad längre.
Nå, vi får se. Färre/fler knutar kanske gör susen!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Jag gillar verkligen kaninen!

2012-11-02 @ 21:05:07
URL: http://rostmackan.blogspot.com
Postat av: Ovissheten

Jättekul grej, tycker att grodan är grym! Fast flugan är ju allra bäst ;)

2012-11-04 @ 20:18:58
URL: http://ovissheten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback