ROCK MY SOCKS OFF

 
Idag ringde arbetsterapeuten mig.
Tror jag. Jag hann inte svara och det var dolt nummer.
I så fall betyder det att mina nya handskar och strumpor har kommit (handskar utan fingrar, strumpor med tår).
Vilken annan dag som helst hade jag tyckt att det var awesome, men inte idag.
För idag har jag liksom varit lite av en rebell.
Strumpan kliade och var varm och herregud vad jobbig den var, så jag tog av den i morse och har njutit av ett fritt ben hela dagen. Jaja, det är kanske inte så bra, men g u d a r s vad skönt det har varit.
 
Nu är det slut på rebellandet och strumpan skall på igen (jag är nog lite för nojig för sånt här egentligen), men först tänkte jag visa er att det faktiskt hänt saker.
Okej, det går lite långsamt och jag skulle antagligen inte ha märkt att det faktiskt ändrar om det inte vore för att jag har bildbevis, men ändå.  
 
Så här (<- bildlänk) såg benet ut två veckor efter operationen,
 
och nu:
Tahdaa!
 
Återkommer med uppföljning om några år.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Åh. Hur länge sen var det olyckan skedde nu? Härligt att det går framåt iallafall, även om det sker långsamt!

Svar: Det är snart nio månader sen det hände, så för att vara en brännskada (som oftast syns resten av livet) var det ju inte så längesen ändå :)
phyllisholly.blogg.se

2012-11-01 @ 19:24:46
URL: http://rostmackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback