MAKE IT WORK

 
Okej, det kanske inte alltid märks, men majoriteten av alla projekt jag påbörjar bli faktiskt klara.
Visst, vissa ligger ihopkorvade på sybordet överdrivet länge, men ändå.
 
Sen finns ju förstås de där tygdelarna som hamnar i en "sen nångång om jag orkar fast antagligen inte"-hög.
För nån dag sen bestämde jag mig för att gå igenom den.
De flesta är svinfula, och jag förstår ärligt talat inte riktigt hur jag har tänkt. Förhoppningsvis var det, som det visserligen fortfarande oftast är, billiga tyger som valdes bara för att jag ville testa en teknik, och inget jag planerade att använda. 
 
Hursom, nästan alla kommer antagligen att hamna på tippen i slutändan, men jag är ändå lite sugen på att försöka färdigställa dem först. Det skaver liksom lite när det finns halvfärdig (jaja, vissa av dem är inte ens nästan halvfärdiga, snarare en tygbit med två sömmar i) plagg som aldrig blir klara.
 
Lite osäker på hur det här kommer att gå är jag ju, med tanke på att jag uppenbarligen blev så förbannad på dem så de gömdes undan, men äh. Det blir nog bra det här.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

guud vad kul att göra klart sakerna, du är verkligen duktig - jag älskar att inspireras av dig!

2012-09-25 @ 10:40:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback