LAST DAY OF WORK

 
Enligt Klart.se är det 14 grader ute nu, och man kan väl säga att det syns.
Vart man än tittar ser man folk i solstolar som försöker steka så mycket som möjligt av kroppen på en gång.
Jag borde egentligen också gå ut en sväng, men det går inte riktig. Jag är liksom upptagen med nåt mycket viktigare.

Nämligen att sitta så här:

För vettni, efter 107 dagar av väntan är det äntligen här!
Virtual Families 2 har släppts!
Och Gab har lovat att han skall köpa det till mig när det kommer ut.
Tjoho!

(Jag försöker alltså se maniskt lycklig ut på bilden. Ifall det var otydligt)

Kommentarer
Postat av: Ellet

Vad.. vad är det för något? Jag blir nyfiken.

Svar: Det är ett sånt där realtidsspel med små människor som bor i ens dator. Man får några uppgifter som man kan försöka få dem att göra om man vill tjäna lite pengar, Men egentligen går det mest ut på att komma ihåg att mata dem varje dag och se till att de skaffar barn så de inte dör ut. Helt meningslöst med andra ord, men rätt trevligt att sitta och pyssla med :)
phyllisholly.blogg.se

2013-04-17 @ 20:11:26
URL: http://www.ellets.se
Postat av: Luxxie - kreativt kaos och konstigheter

Haha, vad söt du är :)
Har aldrig hört talas om det förr, är det lite likt sims eller?

Svar: Jag har aldrig spelat sims så jag vet inte riktigt hur det fungerar, men jag tror det. Fast mycket mindre :)
phyllisholly.blogg.se

2013-04-17 @ 21:56:00
URL: http://luxxie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback