I WOULD LIKE TO EXPRESS MY THANKS

 
Jag fick migrän i fredags, vilket i vanlig ordning innebar att jag förvandlades till en martyr som vid upprepade tillfällen frågade Gab om han inte kunde dra ut respiratorsladden vid eventuellt sjukhusbesök.
Han svarade nej samtliga gånger.
 
Däremot gick han med på att flytta min dator till soffan så jag inte skulle missa Finlands matcher.
Och alltså. Mest. Awesome. EVER!
Måste verkligen skaffa en laptop igen nångång.
 
 
Några nya trådrullar inhandlades också, till ett muffinsprojekt.
Vanligtvis blir det bara quilttråd, men eftersom det var svårt att hitta roliga färger fick en rulle blå broderitråd följa med. Spänning på hög nivå att se om den går att knyta med liksom!

...Kan man förresten fortfarande kalla det för muffins om man smetar lite blåbärsglasyr på toppen, eller blir det automatiskt cupcakes då?

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Jag tror det blir cupcakes då faktiskt^^

2013-05-06 @ 21:10:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Ellet

ETT MUFFINSPROJEKT!!

OCH, det är guld och åter guld att ha en bärbar dator. Seriöst. Jag har både en stationär för arbete/tyngre grejer och lapptoppen för allt möjligt annat. Just nu ligger jag i sängen, tex. GULD!

Svar: Haha, jag vet inte om min laptop räknades egentligen. Den var från början av 2000-talet (och det var alltså inte då jag fick den) och fungerade knappt. Tur att det var på samma gång jag var helt fascinerad av ms paint och ritade hela dagarna. För det var typ det enda den klarade av.
phyllisholly.blogg.se

2013-05-07 @ 02:00:02
URL: http://www.ellets.se
Postat av: Ellet

Jag har förövrigt gjort revolt mot ordet "cupcake". Det är fan muffins med smörkräm eller glasyr på. Våga väga cupcake!

2013-05-07 @ 02:01:03
URL: http://www.ellets.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Åh fy faan för migrän. Det finns banne mig INGET värre.. :/ I princip.

2013-05-07 @ 08:35:35
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback