GOOD VIBRATIONS?


Som vissa av er kanske kommer ihåg har jag ju gnällt lite på mina alternativ när det handlar om att lyssna på musik när jag syr. Eller ja, snarare bristen på alternativ alltså.

Nu verkar det i alla fall som att det löst sig för ett tag framöver. Möjligheten att ens välja bort musik har liksom försvunnit.
Det står nämligen några taknissar på grannens tak och... ja, gör något.
De lyssnar på radio i alla fall. På hög volym.
Seriöst, jag stod nyss och sjöng med i nån Green Day-låt när jag duschade.
Hög volym, som sagt.

Och nu lyssnar vi på Aerosmith.

Håhåjaja.


Och självklart gömde jag mig bakom gardinerna och tog en smygbild i sann blogganda.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, tacktack!:)



Haha, du slipper åtminstone betala för spotifytid!:)

2012-02-15 @ 18:31:09
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback