CLASSIC DOILY

 
Samma dag som hockeyn började plockade jag fram lite sytråd och började knyta knutar.
Jag hade förhoppningar om att det skulle bli ett sånt där evighetsprojekt, och att resultatet skulle bli en gigantisk duk.
Nu är den klar.
 
En duk blev det.
Och visst, det tog ett tag att få ihop den.

Men speciellt stor blev den ju inte.
 
Hur som, den får ett stort plus i kanten för att mönstret var rätt tydligt och bra.
Jag hittade den här, och här har ni en direktlänk till mönstret.
(Jaja, jag är medveten om att majoriteten av er kanske inte blir helt överentusiastiska av frivolitetsmönster, men ändå. Rätt skall vara rätt liksom.)
 
Nu är det dags att packa väskan, för vettni, imorgon är den äntligen dags att hälsa på den där ön som jag kallar för mitt hem. Jei!

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Riktigt snyggt!
Jag önskar att jag hade mer tålamod till Frivoliteter än jag har.

2013-06-08 @ 00:22:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Ellet

Det är som tomaterna, bara att köra på fast nästan ingen bryr sig! Till slut fångar man någon som är intresserad, hah!

2013-06-08 @ 00:40:51
URL: http://www.ellets.se
Postat av: Linda

Helt fantastiskt!
Vill också lära mig, men för tillfället känns det som jag har huvudet under armen.
Länkar till testade mönster och tips sparas iallafall tacksamt!

2013-06-08 @ 01:37:14
Postat av: Fredrikapåvinden

Åh alltså det är ju så tjusigt! Och jag blir så himla imponerad av dig! En dag ska jag lära mig det där!!!

2013-06-12 @ 01:54:08
URL: http://fredrikapavinden.blogg.se
Postat av: Concordelia

Alltså jag är sjukt imponerad över alla mönster du lyckas knyta ihop! Även om jag själv inte skulle prova (skulle slänga allt i väggen och vråla frustrerat misstänker jag) så är det fascinerande att se dina färdiga verk. Jag nöjer mig med att sticka istället :)

2013-06-15 @ 17:28:32
URL: http://concordelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback