AWW MOMENT

 
Det är möjligt att jag var lite grinig igår. Och det blev kanske inte bättre när jag fick hem en kallelse till Linköping (att åka tåg en hel dag för att få höra vad arbetsterapeuten sa till mig igår känns liksom lite lamt).
Inte heller de halvfärdiga nudlarna och de torra quornbitarna jag åt till middag gjorde saken bättre.
Jamen ni vet, ibland är det en sån dag helt enkelt.
 
Så, jag har ett litet tips på hur man bäst tacklar såna dagar. Börja med att skaffa en sambo (eller en vän som kommer hem till dig) och en söt liten kanin. För att göra texten lite mindre förvirrande kan vi kalla sambon "Gab" och kaninen för "Nora".
Om du har gjort rätt borde det här hända:
 
Gab kommer att stå vid balkongen och stirra på Nora ett tag medan du ligger i soffan och tycker synd om dig själv.
Sedan kommer han att fråga om han får låna din kamera. (svara "ja" här, viktigtviktigt!)
Och ungefär en minut senare kommer Gab att ge kameran till dig och säga "Det verkar som att Nora har glömt att hon har något i munnen", och det här borde vara vad du får se:
 
 
Och sen kommer dagen att kännas så sjukt mycket bättre!
Lovar!

Kommentarer
Postat av: Ellet

GUD JAG ÄLSKAR DIN KANIN. Jag kommer alltid skriva det i versaler. För jag älskar din kanin. I versaler. Husdjur är underbara uppmuntrare!

2013-05-17 @ 14:33:51
URL: http://www.ellets.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Såå Söt:D

2013-05-17 @ 21:24:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Liie

Inte lite hö i den lilla kaninmunnen inte haha så fin!

2013-05-22 @ 22:43:39
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback