VÄDERBLOGGIN

 
Hej internet, nu är jag tillbaka!
Den här gången skall jag försöka bli kvar ett tag.
 
Förra veckan hängde vi ju på fina, lummiga Åland (jaja det finns internet där, men mina föräldrars dator är så seg så det känns liksom inte värt det), och innan vi for hörde vi om hur soligt och fint det var där.
Så, jag packade shorts, bikini, sommarklänningar och herregud vad jag inte ens tänkte tanken på att ta med en tjockare tröja.

Och soligt har det ju faktiskt varit. Veckorna innan vi var där alltså.
 
Fint och lummig, visst, men vädret var kanske ingen höjdare.
 
Det blev alltså inte så mycket shorts eller sommarklänningar den här veckan. Däremot en hel del sudoku, pussel och frivoliteter.
 
Så kom lördagen. Dagen vi skulle åka tillbaka till Malmö.
Himlen var klarblå och solstrålarna glittrade på vattenytan.
Och det höll i sig. Både när vi satt på färjan och tåget var det kalasfint.
Till och med när vi steg av vid busshållplatsen alldeles utanför vår lägenhet sken solen.
 
Tio minuter senare såg det ut här:
 
 
Jag är inte helt säker, men det känns lite som att nån där uppe inte tycker om oss.
 
NÅJA.
 
Det är bra ändå.
För idag fick vi hem vår efterlängtade lilla fluffboll. Som har börjat fälla igen och är lite extra fluffig just nu.
 
Så vi har stått och spionerat på henne medan hon skuttat runt och donat i sin bur.
När små pälstussar virvlar runt och en liten hårboll inte kan bestämma sig för om hon är trött eller borde äta hö blir man liksom på bättre humör av nån underlig anledning. 
Like!

Kommentarer
Postat av: Åland

Välkommen tillbaka! :)
Här på Åland har vi sol och fint idag, men du gillar ju ändå inte sol?!
Puss och kram från syster.

2013-06-17 @ 08:13:56
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Men guud, vilken osis! Jag har haft väääärldens tur varje gång jag varit på Åland, alltid sol och fint :)

2013-06-17 @ 12:36:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback