A DAY IN THE LIFE OF A TREE

 
Eftersom min mamma bor ungefär 70 mil norrut har jag firat henne med årets första (helt möjligt att det blev den sista också, vi brukar inte vara så aktiva) parkhäng.
 
Och jag måste erkänna att det är första gången på länge jag saknade Lilla holmen.
Men det funkade. Vi såg några träd och en jäkla massa duvor.
 
 
Gab var überromantisk och plockade några blommor som han radade upp på mitt knä:
En fågelholk med flames. YEAH!
 
Fina träd och.. tja, lite mer intressanta träd fanns på plats.
 
Och så var månadens motionsrunda avklarad för min del. Häpp!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Man ska inte ta ut sig i onödan! Låter som en fin dag.

2013-05-12 @ 21:20:31
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback