OUR LAST SONG TOGETHER

 
*VARNING* Har du fobi för fötter eller sitter du möjligtvis och äter? I så fall rekommenderar vi att du inte scrollar vidare. Du är såklart ändå hjärtligt välkommen tillbaka till nästa uppdatering, som garanterat blir helt fot- och äckelfri. Kanske.
 
Jo. Mina nya kompressionsplagg låg alltså i postlådan när jag kom hem i förrgår, och med tanke på att jag råkade tappa bort en gammal tådel hos mina föräldrar var ju det rätt kalasigt.
Och så försvann kanske en gammal handske i tvätten igår också. Men det räknas inte, för då hade jag ju redan mina nya, fina.
 
Beige och vit blev det visst den här gången. Lite otippat, men det funkar.
 
Så nu hoppas vi på att det här mina sista par, så är jag som en helt ny, handskfri människa i höst. Aight?
Pepparpeppar!
 
Tyvärr glömmer man lätt den där inte allt för trevliga känslan av att ha de nya plaggen på sig. För att inte tala om den där inte allt för trevliga färgen man får.
Det känns liksom lite som att naglarna skall ploppa iväg när som helst. Men det lugnar säkert ner sig lite snart
 
Det syns inte så bra på bilden, men de är i alla fall sjukt effektiva om man tycker att man har för breda händer. Handflatan har liksom en tendens att snörplar ihop sig till en korv i början.
Såatt. Om det visar sig att jag måste få ett nytt par om sex månader skall jag försöka göda upp min vänstra hand först, så de matchar varann lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Annika

Pappa har hittat din tådel... i bastun... :)

2013-06-17 @ 16:06:39
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ååh lycka till med rehabiliteringen!

2013-06-17 @ 17:02:05
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback