helgen

I fredags hittade jag ett beroendeframkallande onlinespel, vilket (inte helt otippat) fick mig att stanna uppe ungefär hela natten. Jag börjar inse att jag är för gammal för sånt nu. God damnit, det är ju helt omöjligt att få dygnet på rätt igen!
Så nu går jag alltså omkring som en sengångare och väntar på påsken.

Jag försökte sy en hel del också.
Vilket jag iofs lyckades med. Synd bara att jag lyckades sprätta ännu mer.
(brist på sömn + sy raka sömmar tre millimeter från kanter = inte alltid helt lyckat)

Nej, nu skall jag mata Nora och sen ställa mig och hoppa lite tills mina ben vaknar till liv igen.
Skutt-skutt.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Vad var det för online spel dårå? :D

2011-04-24 @ 12:19:29
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback