"A LITTLE NERVOUS BEFORE EACH STEP"

 
Nu har jag fått min kallelse till briva.

Och jag fattar inte varför jag är så sjukt nervös.
Känseln är på gång och det gnisslar inte när jag rör på mig, så det låter väl inte sådär jättetroligt att jag är döende eller måste amputera handen typ.

Jag menar, det värsta de kan säga borde vara att det ser förjävlig ut.
Och jag vet ju liksom redan själv hur det ser ut. Så länge benet eller handen inte stör mig borde det ju vara chill.
 

Nåja, om 11 dagar är det dags att se Linköping igen!


Kommentarer
Postat av: aliengirl ^w^

Sv: Hehehe, tack! Jag har en förebild som bor dock utanför Europa. Faktiskt antingen Syd eller Nordamerika, kan inte skillnaden på dom men hon bor något utav dom. :)

Sen får jag inspiration från andra punkare!

2012-08-31 @ 16:42:42
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Det går nog super:D

2012-08-31 @ 19:36:24
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ååh, läskigt, jag förstår dina nerver. Men bra att känseln ger med sig och gör sig påmind, det låter ju som jättebra nyheter ändå? Vad skulle eventuellt gnisslande innebära?

sv: Ja, jag är också köttätare igen, men en vecka ska man nog klara av, och särskilt som infallsvinkeln inte är sådär: NI ÄR SÄMST SOM ÄTER KÖTT, MOAHAHA!. För jag håller med att det kan bli lite "antingen eller" ibland, med de veganska och vegetariska statementen

2012-09-01 @ 11:28:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback