FOR YOU BLUE

 
Diverse prylar som borde befinna sig i en nyrenoverad hall ligger fortfarande utspridda överallt och det är lite lätt omöjligt att hitta en ledig golvyta nånstans.
Extra drygt är det då garderoberna vi rev var Gabs "datorskåp" och jag inte vet vart något skall, så det får ligga där det ligger tills han får lite mer fritid och kan göra något åt det. 
 
Sovrumsgolvet har varit rätt tomt i alla fall (förutom en del skor som fick flytta in där), så idag knövlade jag dit några meter tyg och började klippa ut shortsbitar. 
 
 
Mönstret jag använder mig av är ett ficklöst byxmönster från Burdastyle.
Och med tanke på hur svårt det var att kapa av dem till uppvikta shorts (utan att det såg ut som två små potatissäckar på benen alltså) förra gången är jag inte helt säker på att det kommer att gå skitbra när jag skall försöka baka in ett par fickor i dem också.
Men jag måste ju i alla fall försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback