WE CAN WORK IT OUT

 
Idag fick jag fickorna på plats!
Eftersom jag ritade dem på fri hand så är jag lite orolig över hur det kommer att se ut när allt är klart.
Mest angående vinkeln på dem, storleken och formen tror jag på.
Fast ja, det är väl bara att sy ihop allt och se vad som händer.
Spännande det här hörrni!
 
 
Egentligen tänkte jag sy stickningarna i samma färg som fodertyget (lite mörkare alltså), men det kändes inte helt genomtänkt att försöka sig på överdrivet tydliga sömmar när jag knappt kan få ihop ett par shorts.
En sak i taget liksom. 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

du är så himla duktig, heja du :D

sv: ja, klaga på! Det känns som att den listan är den enda som cirkulerar, mest besökta är ju nästan alltid ganska samma bloggar :/ Så nej, det är trist, man får så liten chans att hitta nya :)

2012-08-29 @ 12:07:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback