EVERYBODY PULLED THEIR SOCKS UP


Hela dagen har tillbringats på tåg till och från Linköping för en halvtimmes koll på att allt läker som det skall.
Om man bortser från att jag är rätt mör i kroppen och vill sova så känns det kalasbra. Låret har läkt och jag skall lägga om foten själv i fortsättningen (några pluttiga sår kvar bara), det blir nog bra det här.

Och bäst av allt (alltså okej, det är det ju inte, men ändå): jag hittade Ohlssons tyger!
Jag har haft en jäkla lust att lära mig sticka ett tag nu (jag skyller allt på Luxxie och Neha) så nu har jag kirrat stickor. Och snart kommer alla mina vänner att hata mig för att de bara får mjuka paket på julafton, mohaha!

Det blev en rätt bra dag med andra ord. Nu skall jag försöka reda upp lite här, för imorgon klockan sju kommer en hantverkare hit och pratar försäkringstjosan. Sju. På morgonen.


Väldans sliten, men ack så glad!
...Egentligen. På insidan.

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Vad skönt att det blir bättre med dina skador.

Känns helt okej att man har fått dig att vilja sticka (hehe) ;) Ska bli kul att se vilka snygga saker du kommer göra, tror du kommer lära dig på ett kick :)



sv; Jo, det var lite svårt, men jag använde Iphonen lite som referens för att det inte skulle bli helt fel. Funkade ganska bra :)

2012-03-30 @ 08:05:26
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Sessan

Visst är han :)

Ja någon gång i framtiden ska jag lyckas. Vad härligt att det går åt rätt håll med såren. Jag försökte börja sticka igår, men jag fattar inte beskrivningar, det blir fult när jag börjar på ny rad :S

2012-03-30 @ 08:43:59
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Sessan

Så tråkigt att skadan sätter stopp för resandet till dina föräldrar. Hade du tänkt åka buss/tåg?

Men det är bra att du ändå ser det postivt i vad som sker.

2012-03-30 @ 08:50:30
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Låter som om allting går bra nu!:)



Sv, Hoppas jag med! Tack så mycket :) Nej, dem är ju också fina, men inga jeffrey campbells inte!

Helt bra mår jag inte, blivit diagnoserad med hypokondri.

Vad fan.. klart man inte kan tänka på det innan? Det sker ju väldigt snabbt. Lite ja XD men du verkar ju ta det ganska bra som skämtar om det och så. Jag hade nog varit rätt depp!

Min blogg heter btw numer signeratjohanna.blogg.se

2012-04-02 @ 21:20:32
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback