THE SUN SHINES MOST THE TIME


Herregud vad jag har varit grinig de senaste dagarna.
Ni vet när kläder inte sitter bekvämt, när de drar åt olika håll om man råkar vrider på sig lite?
Exakt så känns min hud just nu. Den är stel, tjock och jobbig.

Idag har det i alla fall varit lite bättre.
Jag pallade nämligen att ta en riktigt dusch!
Det har liksom varit lite sisådär med sånt (inplastad arm, lår och ben har gett rätt få bekväma alternativ, förutom att möjligtvis ligga som en säl med benen och armen i vädret) men nu hörrni, är hela jag ren.
Jag känner mig som en nyponros, och det är faktiskt inte helt omöjligt att jag lämnar en doft av liljekonvaljer där jag skuttat fram.
Kort sagt: en dusch var förbaskat bra för mitt humör.


Förutom dusch och sånt har jag börjat på min första frivolitet i 3D, en blivande sköldpadda.
Här med skal och tre ben.

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Det verkar jobbigt det där, förstår att du skjutit på att duscha, haha. Tycker det är lätt hänt i vanliga fall att man skjuter på det när man är sjuk eller går hemma. Men skönt när det väl är gjort.



Det ser ut som det kommer bli en riktigt söt sköldpadda :)

2012-03-26 @ 14:41:59
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback