FOUND MY COAT AND GRABBED MY HAT


När Ola var här körde vi nån konstig variant av "huvudbonadbytarparty". Om det nu finns normala såna. Jag har inte så stor koll på just sånt.
Hur som helst, Johan fick Olas kepsmössa-grej, jag fick Johans och stackarns Ola fick fara hem utan. 

Och alltså. Varför har jag aldrig kört på keps eller hatt?
Världens bästa grej när man inte orkar fixa frillan ju! Jävlars vad livet blev enkelt helt plötsligt liksom.
Johan skall få tillbaka sin nästa gång han kommer hit, men undertiden använder jag den friskt (trots diverse "TA AV DEN, DU VET INTE VAR DEN DÄR HAR VARIT!" från Gabriels håll)
Sen måste jag verkligen kirra en hatt.



Alltså kom igen nu, coolast bland kidsen i stan ju!

Kommentarer
Postat av: Liie

Tack så mycket för din kommentar på mitt inlägg att jag inte hinner med mina kommentarer, skönt att höra att det inte är så viktigt. jag har alltid tyckt det är drygt med folk som inte svarar på kommentarer och lovat mig själv att aldrig bli så, för det är så kul att komma i kontakt med nya människor med samma intressen. men nu har jag ju insett att det är inte så lätt att svara på allt. men jag ska fortsätta försöka :)

2012-05-26 @ 12:50:09
URL: http://liie.se
Postat av: Gaymasen

Jag passar verkligen inte i keps, knappt i mössa heller. Tur att jag har mycket hår så jag aldrig fryser om hätta. ;-D



Och ja men eller hur! Införa Gaymasen-dansen Sverige över, haha!



Klart du måste titta på ESC ikväll. ;-) Trevlig helg! Kram

2012-05-26 @ 14:51:29
URL: http://gaymasen.se
Postat av: hemlig släkting

Jag tror att mamma skulle vilja kommentera bilden med "iaf sötast bland kidsen i stan" men hon vågar nog inte så jag gör det istället. Puss! ;)

2012-05-26 @ 17:20:32
Postat av: Luxxie

Gulligt! Håller med, det är så himla najs att bara dra på en mössa/hatt/keps när man inte orkar med håret.

2012-05-27 @ 13:19:41
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback