HOME


Dagen började med en taxichaffis som släppte av mig på fel ställe. Där stod jag vid ett renoveringsobjekt till byggnad med tillhörande "lokaler utyres"-skylt och såg förvirrad ut tills han insåg missen och hämtade upp mig igen.

Väl framme i skolan började det awesome, typ tusen (nåja, men jag försöker måla upp en bild här) symaskiner och provdockor! Och bäst av allt: ett rum där man får trycka eget mönster på tyger!
Sen blev det lite knepigt. För enligt dem räknas inte min gymnasieutbildning eftersom jag inte gick i en svensk skola. Jag försökte förklara att det alltså handlar om Åland, inte Jupiter, att det är lite specialtjosan där, och att det har fungerat prima när jag pluggade i Kalmar. Men näpp.
Nå, det verkar som att det går bra i alla fall, men jag måste nog kolla upp det där lite sen.

Nu skall jag fortsätta krypa runt på golvet och plåta grejer som jag vill rita av till min header.


Jag insåg liksom att det var mycket lättare än att svänga på huvudet hela tiden. *SMART_TJEJ*

Kommentarer
Postat av: Signerat Johanna

Oj, så dem vill inte ta emot dig? Eller vill dem det? Jag hängde inte riktigt med xD



Sv, Ja den är ju fantastiskt bra! :D Tack så mycket :D Haha kanske det ;D

2012-05-07 @ 15:29:39
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Men gud vad petiga de kan vara, haller med, Aland ar ju inte precis yttre rymden! Hoppas det fixar sig, men det gor det nog! Spannande med lite nystart och nya utmaningar. :)



Sv: Tack sa mycket! Det vore sa skont. Jag ar sa trott pa att inte riktigt veta var jag star. Som student har man full koll tills utbildningen ar klar - och da ar man ingen alls helt plotsligt haha.

2012-05-08 @ 21:35:00
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback