"Brian Wilson's voice could make Chuck Norris cry."

 
Oftas är jag faktiskt en rätt bra flickvän.
Kramar honom, kommer ihåg hans födelsedag, lyssnar när han berättar om saker som egentligen inte alls intresserar mig och såntdär. Ni vet.
Men imorse blev det lite fel. Efter ett snabbt toabesök lyckades jag köra in min armbåge rätt hårt i hans öga när jag skulle lägga mig i sängen igen. Ungefär fem sekunder senare satt han med en påse frysta blåbär i ansiktet och nu är han "lite färgglad under ögat".

Så för att stilla mitt dåliga samvete har jag tagit fram kyckling ur frysen till middagen ikväll och håller just nu på att storstäda lägenheten. Man gör vad man kan liksom. 
Och så lyssnar jag på musik. Fast det är kanske mer för min skull när jag tänker efter.
 
 
 
Världens bästa källa till okreativa rubriker, like!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Haha! Det är ingen som har sagt att samboskapet är enkelt, det borde du upplysa honom om såhär i efterhand. Han blir säkert jätteglad!

2012-11-07 @ 23:26:28
URL: http://rostmackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback